Saturday 21 May 2011

CINTA KAMU & AKU....

cinta....
apa itu cinta....
bila cinta..... hati aku tersentuh.....
aku memberi cinta.... hanya utk dia.......
dan dia hanya utk aku.... 
aku mencintai dia... dan dia mencintai aku.... 
bila ada rasa cinta.... aku hanya mengingati dia.....
pengorbanan dia.... keikhlasan dia.... dan.... ketulusan naluria nya...
setiap kali aku memandangnya.... hanya terbit rasa cinta..... 
tangisan dia.... hanya utk cinta hati nya... 
kadang2... airmatanya berlinangan..... 
aku tanya knp?
dia kata.... dia terlalu mencintai aku....
aku.... tersenyum layu....
krn aku juga terlalu mencintai dia....
hari2 bersama.... hanya dia dan aku.......
dan tidak akan kurang dari 100 kali.......
aku dan dia menyebut kata syg antara satu sama lain....
bila dia berduka.... hati aku akan resah.... 
aku tidak boleh melihatnya terluka...... 
aku akan turut terluka........ 
aku akan terus mendakapnya.... aku sapu air matanya.... 
aku cium pipinya... aku belai rambutnya.... 
dan aku akan katakan... aku cinta padanya....
jika syg bersedih.. abg juga akan merasainya......... 
akan terbit senyuman dibibirnya.....
aku bisikkan di telinganya.... 
abg.... syg..... syg.....

No comments:

Post a Comment